اصلی ترین نرم افزارهای تولید محتوا

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

اصلی ترین نرم افزارهای تولید محتوا

۱۳۰ بازديد
اگر شما تولید کننده محتوا هستید و قصد دارید چند ابزار تولید محتوا را یاد بگیرید بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

۱- برنامه فوتوشاپ Photoshop
اپلیکیشن فوتوشاپ را حدودا کلیه میشناسند. این برنامه یک اپلیکیشن شالوده ای میباشد که در گونه های گوناگون ساخت محتوا به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

فعالیت اساسی این نرم‌افزار، تدوین و بازنویسی عکس با گونه های فرمت های متعدد میباشد که می‌اقتدار با تجهیزات جانور در‌این برنامه، عکس‌ها را بازنویسی و تغیرات بسیار زیاد و جالبی را در آن ها به وجود آورد.

این نرم‌افزار در ساخت‌و‌ساز محتوای الکترونیکی و ساخت و ساز محتوای تصویری کاربرد متعددی دارااست.

یادگیری فوتوشاپ تحت عنوان یکی ارکان مهم ایجاد محتوا شناخته میگردد و سوای این برنامه شما مسلما هیچوقت به یک تولیدکننده محتوای ماهر تبدیل نخواهید شد.

۲- پریمیر پرو Premiere pro
اپلیکیشن ساخت و ساز محتوا, معرفی ۱۴ اپلیکیشن اثر گذار برای اشکال ساخت‌و‌ساز محتوا
آیا تا بحال به یک اپلیکیشن برای بازنویسی ویدیو نیاز داشته اید؟ پریمیر پرو شایسته ترین آیتم برای بازنویسی و تدوین فولدر های ویدئویی میباشد. این اپ از فرمت های متعدد ویدئویی پشتیبانی میکند.

شما برای ایجاد محتوای الکترونیکی و محتوای ویدئویی به طبع بدین نرم‌افزار نیاز خواهید داشت.

۳- آتوپلی مدیا استادیو AutoPlay Media Studio
برنامه ساخت و ساز محتوا, معرفی ۱۴ نرم‌افزار اثر گذار برای اشکال ساخت و ساز محتوا
اتوپلی مدیا استودیو یکی شایسته ترین و قدرتمند‌ترین قابل انعطاف‌افزارهای اتوران میباشد، که برای ایجاد کرد اپ‌های چندرسانه‌ای آموزشی بسیار اثرگذار میباشد. در واقع این اپلیکیشن مختص ساخت و ساز محتوای الکترونیکی میباشد.

در‌این زمین قابل انعطاف افزارهای مختلفی وجود دارا هستند که آتوپلی مدیا استادیو یکی‌از بدون نقص ترین آنهاست. به یاری این اپلیکیشن می توانید محتوای آموزشی تعاملی امتحان‌ساز پباده سازی و ساخت و ساز نمائید.

همینطور می توانید از المانهای گوناگونی مانند عکس، متن، صدا، دکمه و غیره در ایجاد محتوای خویش به کار گیری نمائید. این برنامه دارنده طرح‌های از پیش فراهم میباشد تا یوزرها بتوانند با سرمشق تصاحب کردن و حتی به کارگیری از این طرح‌ها اتوران هایی قشنگ و در عین درحال حاضر ماهر اخلاق کنند.

۴- آدوبی آودیشن (Adobe Audition)
نرم‌افزار ساخت محتوا, معرفی ۱۴ برنامه اثر گذار برای اشکال ساخت محتوا
این برنامه برای ضبط صدا، بازنویسی و جلوه‌گذاری روی صداها کاربرد دارااست. از این اپلیکیشن در ایجاد محتوای صوتی و همینطور محتوای ویدئویی و آموزشی استعمال می گردد.

۵- اپ Quora
برنامه ساخت‌و‌ساز محتوا, معرفی ۱۴ اپلیکیشن موءثر برای اشکال ساخت‌و‌ساز محتوا
این اپلیکیشن یک نرم افزار موبایلی میباشد. انگیزه اینکه این نرم‌افزار را در‌این لیست قرار دادیم این میباشد که شما برای ساخت‌و‌ساز محتوا مدام نیاز به ایده های تازه دارید. در واقع Quora جایی برای اخذ ایده‌ی مطالب، اینفوگرافی ها و سوال های نو میباشد. از Quora به کار گیری نمایید تا از تجهیزات تحت برخوردار گردید:

از گفت و گو ها و موضوعات روز مطلع گردید
ترندها را در موضوعات متعدد بشناشید
با سوال های احتمالی یوزرها آشنا گردید
مجموعاَ این اپ در بازاریابی محتوا به شما یاری متعددی میکند.

۶- آدوب نشانه گر Adobe Flash Professional
برنامه ایجاد محتوا, معرفی ۱۴ اپلیکیشن اثر گذار برای اشکال ساخت‌و‌ساز محتوا
نرم‌افزار مکان نما او‌لین و کاملترین خالق ی فولدر های swf میباشد! این فولدر ها جذابیت و عملکرد متعددی دارا هستند. انگیزه این فرمان دو زمینه میباشد: اولا بضاعت تلفیق صدا و تصویر را در وب دارند.

دوما بضاعت برقرای رابطه با مخاطب را به طور پویا دارا‌هستند و میتوانند نسبت به ورودی های مخاطب برخورد آرم دهند. این نرم‌افزار در سمت و سوی ایجاد محتوای الکترونیکی موثر میباشد.

خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

اکسپورت پریمیر پرو

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد.

برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کرده است، همیشه بزرگترین هیجان (و شاید بزرگترین وحشت) آخرین لحظات قبل از فشار دادن گزینه “export” است. فرآیند خروجی گرفتن بسته به اندازه پروژه، حجم فایل و توانایی پردازش سیستم می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد، این مدت زمان می تواند آزار دهنده باشد!

با این وجود برای افراد تازه کاری که قبلاً این کار را انجام نداده اند، پیدا کردن یک روش مناسب برای خروجی گرفتن در پریمیر می تواند سخت باشد. در این آموزش موارد مرتبط با نحوه خروجی گرفتن و همچنین نکاتی برای بهترین راه های خروجی گرفتن در پریمیر را بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.