بهترین ابزار برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

بهترین ابزار برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

۱۱۹ بازديد
10- ابزار ساخت و ساز محتوا گرافیکی Canva

شاید دوستداشتنی ترین ابزار در کشور ایران را Canva نامید. این ابزار به یوزرها ابزار تولید محتوا یاری می نماید تا تصاویر بسیار با کیفیتی برای کانال هلای اجتماعی یا این که اینترنت سایتشان تولید نمایند. ورژن بدون پول این ابزار نسبتاً نیاز استفاده کننده را برطرف می نماید. ولی ورژن پریمیوم این پلتفرم هم بسیار برای استفاده کننده میتواند موءثر باشد. هزینه حساب پریمیوم آن هم به طور تقریب 13 دلار در ماه میباشد.

11- Crello

پلتفرمی حدودا مشابه به Canva، برای پباده سازی گرافیک میباشد. مزیتی که‌این ابزار داراست این میباشد که بیشتراز 10.000 قالب بدون‌پول را در چنگ مخاطب قرار میدهد. 65 میلیون تصویر، 11.000 آیکن برای پباده سازی تصاویر خلاقانه این ابزار بها نسبتا مطلوب تری در مقایسه با ابزارهای دیگر داراست.
بیشتر بدانید چه گونه کارشناس ساخت و ساز محتوا شویم؟
فیض گیری

شما با استعمال از این ابزار ها می توانید که محتوای خودتان را ریلکس ایجاد نمائید ولی برخی از این ابزار ها مبلغی میباشند و برخی هم بدون‌پول که در شرایطی‌که که زمانی کافی برای ساخت‌و‌ساز محتوا و هزینه برای تنظیم اشتراک از این تارنما ها را ندارید شما میتوانید به راحتی محتوای خویش را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ساخت‌و‌ساز فرمایید کافیست که با گروه منلین تماس حاصل نمایید. مجموعه منلین با علم خویش و ابزار های توسعه یافته ای که در مشت داراست قادر است محتوای شما‌را با بالاترین کیفیت ساخت‌و‌ساز و سبب ساز ارتقا فروش و بازدید شما گردد.

در مقاله ها قبلی یادگرفتن ساخت محتوا متنی و اینکه ساخت‌و‌ساز محتوا چه است را برای شما یوزرها عزیز آماده کرده ایم امید‌وار‌یم با استعمال از این ابزار ها هم بتوانید محتوای مد حیث خودتان را ساخت فرمایید و در کسب و کارتان غالب باشید.

یادگیری شبکه

مرحله اول

الفبای آموزش شبکه را میتوان +network دانست. در واقع در این آموزش شما یاد می‌گیرید اصلا سوییچ چیست؟ و چطور می‌شود بین سیستم‌های مختلف سوییچ کرد؟ با انواع کابل‌ها و پورت‌ها و کارکردشان آشنا می‌شوید و به طور کلی با همه مفاهیم پایه شبکه آشنا خواهید شد.

مرحله دوم

پس از یادگیری مباحث دوره network+شما میتوانید زمینه علاقه خود را دنبال کنید. اما متخصصین پیشنهاد می کنند که افراد ابتدا یکی از دوره های اولیه مایکروسافت مانند دوره MCSA یا دوره MCSE را بگذرانند که معمولا در دوره های ماکروسافت مفاهیم مهم و پایه را فراخواهید گرفت. سرویس هایی از قبیل RADUIS و Routing و DHCP و ******* و NAT و … را میتوانید د راین دوره ها آموزش ببینید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.