معرفی ابزار تولید محتوا اینستاگرام

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

معرفی ابزار تولید محتوا اینستاگرام

۱۲۷ بازديد
یکی پرجستجوترین عبارات در موتور جستجوگر گوگل، ابزار تولید محتوا اینستاگرام است . ابزاری که می تواند ابزار تولید محتوا به کسب درآمد در این دنیای مجازی، کمک ویژه ای کند. چند سالی است که اینستاگرام در بین مردم دنیا محبوب شده است. در ایران هم نمی توان منکر جایگاهش در بین مردم شد. اینستاگرام بستر بسیار مهمی را برای کسب و کار و درآمد زایی فراهم کرده است.

برای دیده شدن در اینستاگرام ما نیاز به محتوای قوی داریم. از چه ابزارهای برای تولید محتوا استفاده کنیم؟ برای تولید محتوا اینستاگرام، ابزارهای زیادی وجود دارد که استفاده از آنها گاهی دشوار است . ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که کار کردن با آنها آسان است .

در این مقاله به معرفی 15 تا از بهترین ابزار تولید محتوا اینستاگرام می پردازیم.
Adobe spark

یکی از بهترین ابزارهای تصویری سریع است که میتوان با استفاده از این ابزار متن، تصاویر و ویدئو را ترکیب کرد. از دیگر ویژگی این نرم افزار میتوان به سریع و ساده بودن طرح های گرافیکی اشاره کرد. همچنین کار کردن با این ابزار نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد. شما میتوانید به چندین پست که از قبل طراحی شده به آسانی دست پیدا کنید. در این نرم افزار تصاویر ترکیب بندی است . همچنین خروجی فایل ها از کیفیت بالایی برخوردار هست.
Canva

این اپلیکیشن تولید محتوا اینستاگرام بهترین ابزار برای تولید محتوا برای اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است . با استفاده از این ابزار رایگان به خوبی میتوان برای شبکه های اجتماعی تولید محتواهای حرفه ای انجام داد. با این نرم افزار میتوان طرح های گرافیکی انجام داد پوستر های تبلیغاتی کارت دعوت، بنر و… . نرم افزار کانوا برای تولید محتوا در بخش استوری اینستاگرام به صورت حرفه ای عمل می کنید و شما می توانید به سادگی بهترین ها را با این ابزار تولید محتوا اینستاگرام، تولید کنید.
befunky graphic designer

یکی دیگر از ابزارهای مفیدی که می توانید عکس ها را با هم ترکیب کنید BeFunky Graphic Designer است . با استفاده از این نرم افزار می توان کارت ویزیت، بروشور و پوستر تهیه کرد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

خصوصی سازی تصاویر
امکان اضافه کردن نوشته به تصاویر
امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه های اجتماعی
دارا بودن فریم های زیبا برای تصاویر.
توانایی کنترل کردن افکت ها و جابه جا کردن آن به دلخواه

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

با استفاده از ابزارهای خاصی می توانید تصاویر پروفایل اینستاگرام را دانلود کنید یا در اندازه کامل مشاهده کنید. اگر با استفاده از این ابزارها تصویر پروفایل اینستاگرام فردی را جستجو کنید، می بینید که امکان دانلود استوری ها و پست های فرد مورد نظر را هم دارید. البته به نظر می رسد ابزارهایی که دانلود تصویر پروفایل را ممکن می سازند، از کارآیی مناسبی برخوردار نیستند. ما برخی از این ابزارها را آزمایش و بررسی کرده ایم.

سایت Instadp

Instadp یکی از برترین ابزارها برای دانلود و مشاهده ی عکس های پروفایل در اندازه ی کامل است، با این حال، ما وقتی قصد امتحان برخی نام های کاربری را داشتم، این ابزار نتوانست اطلاعات نام های کاربری و پروفایل های مربوطه را پیدا کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.