با چه برنامه ای تولید محتوا کنیم؟

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

با چه برنامه ای تولید محتوا کنیم؟

۱۳۲ بازديد

در این مطلب قصد داریم چند ابزار تولید محتوا که کارایی زیادی دارند را به شما عزیزان معرفی کنیم، پس اگر به دنبال این موضوع هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
1. نرم افزار و ربات ساخت محتوا Outgrow


Outgrow به شما قابلیت میدهد با ساختن امتحان‌ها، به حساب آوردن گرها، تحلیل ها، سفارش‌ها، نظرسنجی‌ها و چت با بات‌ها، هدایت، صلاحیت و شرکت کردن بهتر داشته باشید. هیچ نرم افزار نویس یا این که پباده سازی ما یحتاج وجود ندارد! Outgrow دارنده قالب های پباده سازی میباشد که برای تلفن همراه، دسکتاپ و لپ تاپ به طور کاملً با صرفه گردیده و به راحتی در تبلیغات سایت‌ها، نرم‌افزار‌های گوشی، رسانه‌های اجتماعی، پیام کوتاه و ارتباطات نشانی اینترنتی قرار می گیرند. علاوه بر این، بیش تر از 300 قطعه محتوا از پیش ساخته وجود دارااست که برای مخاطب فعالیت را شل‌خیس می‌نماید، بدین ترتیب میتوانید سوال های را تغییر تحول دهید، چندین ترفند صحیح نمائید تا با مارک شما سازگار باشد و محتوای تعاملی خویش را در پهنا یک سری دقیقه مهیا فرمائید.

2. ربات و اپلیکیشن ساخت محتوا Oberflip
ما معتقدیم که محتوا موثرترین طریق برای مشغول کردن رابطه ها معنادار میباشد. البته حتی بیشترین مطالب را می بایست با یک تجربه شایان توجه ادغام کرد تا به پتانسیل بی نقص خویش رسد. Uberflip یک پلتفرم تجربه محتوا میباشد که تمامی مطالب شما (مقاله ها وب لاگ، کتاب‌های الکترونیکی، فیلم‌ها، تصاویر و مورد ها دیگر) را عده می‌نماید، تا شایسته ترین محتوا را برایتان بسازد. به این ترتیب می توانید تجارب متناسب با محتوا را برای هر مرحله از بازدید استفاده کننده ساخت و ساز، رئیس و باصرفه فرمایید. آن ها با تهیه نمودن ابزارهایی که برای تقویت تعامل و ساخت و ساز تقاضا به بازاریاب ها نیاز دارا هستند، میتوانند از محتوا برای دستیابی به هدف ها بهتری استعمال نمایند. Uberflip همینطور به مراد کامل شدن سوراخ و بهبود فرآیند در میان محتوا و ساخت و ساز تقاضا، با پلتفرم اتوماسیون بازاریابی مخاطب مخلوط گردیده است.

3. نرم‌افزار ایجاد محتوا Joomag
جومگ که در سال 2009 تأسیس شد، یک سیستم ادله جامع میباشد که تیم‌ای از چاره‌های یک دست را برای هر بازاریاب محتوا، تکثیر دیجیتالی، ارتباطات گروه‌ها و نیاز به تعامل در فروش را ارائه میدهد. بیش تر از 500000 مشاغل بلندمرتبه و کوچک اکنون درگیر ساخت، توزیع، پیگیری و درآمدزایی از محتوای آنلاین خویش از یک بستر مرکزی می باشند. این فعالیت سبب ارتقا تعاملُ فروش و در فیض برندسازی کسب و امور میگردد.
4. اپلیکیشن ساخت محتوا Content Studio

ContentStudio به شما این قابلیت و امکان را می دهد که محتوای مربوط به موضوعی که به وسیله کانال‌های اجتماعی، اشکال رسانه‌های گوناگون و وایرال غربال گردیده است کشف فرمائید. پست‌ها را به طور غیروابسته از فیدهای مبحث خودتان تعیین نمایید یا این که یک کارزار اتوماسیون را با قانون ها خویش تهیه و تنظیم فرمایید تا به طور اتوماتیک محتوای خویش را در شبکه‌های منتخب منتشر فرمایید.

5. اپ ساخت محتوا Gather Content
GatherContent یک بستر عملیاتی محتوا میباشد که به دسته‌ها امداد می‌نماید تا محتوای موثری ایجاد نمایند. طرح ریزی، سازماندهی و رئیس محتوا در تعدادی سیستم بوسیله این برنامه ساخت محتوا شکل می گیرد. GatherContent ابهام را با یک بستر واحد برای مدیر یوزرها در حیث می گیرد. برای توصیه ایجاد محتوای متنی مؤثر که پاسخگوی نیاز یوزرها و هدف ها تجاری باشد، می توانید از این اپ به کارگیری فرمایید. در اختیار گرفتن عملکردهای محتوای خویش را با GatherContent در دست گرفتن کرده و محتوای مؤثر را به صورت مداوم تحویل دهید.

6. اپلیکیشن ساخت و ساز محتوا Skyword

پلت فرم Skyword360 محتوا را در هسته همگی عمل های بازاریابی قرار می‌دهد. Skyword360 برای یقین از همگی طرح ریزی های متقابل شبکه ، ساخت محتوا و فعال سازی با استراتژی کلی محتوای تیم و هدف ها بازاریابی مطابقت و همخوانی داراست. با این روش محور محور ، رهبران بازاریابی این توان را دارا‌هستند که تجارب منحصر و یکسان مشتری را ساخت نمایند که مارک های آنان را متمایز کرده و حاصل قابل اندازه گیری را هدایت نماید. Skyword360 ابزاری برای کلیه عنصرها مهم عملیات محتوا آماده می نماید: استراتژی، طرح ریزی، ساخت، گردآوری، فعال‌ساز‌ی، فردی سازی و سئو. با داشتن جامعه در بین المللی آزاد از بیشتراز 46 میهن و قابلیت و امکان ترجمه این جایگاه به 14 لهجه ، عملیات محتوا را می قدرت در مقیاسی پهناور اجرا بخشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.