ابزار تولید محتوا به صورت ویدیویی

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

ابزار تولید محتوا به صورت ویدیویی

۱۲۳ بازديد
Lumen5

خصوصیت اختصاصی Lumen5 بضاعت اون در به کارگیری دوباره از مقاله‌ها وب لاگ یا این ابزار تولید محتوا که هر محتوای متنی در فیلم‌هاست. با به کارگیری از هوش تصنعی ، مبتنی بر متن، تصاویر و فیلم را به قاب اضافه میکنه. یا این که از نخست فیلم ساخت و ساز میکنه. Lumen5 با کشیدن و آزاد کردن به شما قابلیت و امکان می‌دهد متن را پررنگ کرده و اون رو باطن کادر‌های ویدئو بکشید، آن گاه تصاویر و فیلم ها را از کتابخانه کلان Lumen5 اضافه کنین.

Lumen5 - ابزارهای ساخت محتوای بصری - ابزارهای ایجاد محتوای ویدیویی
۴- Magisto

با به کارگیری از Magisto فیلم های بی آلایش بگیرین و با موادسازنده متن جالب و جلوه های متحرک، اونا رو به یه اثر فوق العاده تبدیل کنین.

Magisto - ابزارهای ساخت و ساز محتوای بصری - ابزارهای ساخت و ساز محتوای ویدیویی
۵- Powtoon

برنامه خردسالان ها راهی عالی برای توضیح مفاهیم فنی به روشی دیدنی و قابل فهم و شعور برای مخاطبان در هر سطح هستن. Powtoon با امکان کشیدن و رهاکردن و به کار گیری از قالب ها و کاراکترهای تبلیغاتی ، ساختن فیلم های جالب رو شل و درگیر‌کننده میکنه.

Powtoon - ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوای بصری
ابزارهای ساخت محتوای بصری: ابزارهای ساخت و ساز GIF

کسب و امور از GIF برای تعامل بیشتر با مشتری خویش، به کارگیری میکنن. زیرا ساختن GIF بسیار معمولی خیس از فیلمه و به آسونی جابجایی پیدا میکنه؛ هم اکنون اگه یکم ادویه شوخ طبغی بهش اضافه کنین، مشتری رو سرگرم کسب و کارخودتون میکنین و نبض مصرف‌کننده‌های مدرن رو میگیرین دست خودتون.

تازگی ها خودتان را در آینه دیده اید و متوجه شده اید که چقدر صورتتان تو پُر و چاق شده است؟ خب، باید بدانید که اگر وزنتان افزایش پیدا کند، صورتتان هم مثل بقیه جاهای بدنتان مثل کمر، پا و شکم چاق می شود. در بعضی افراد این تو پر شدن خیلی مشخص نیست؛ اما برای بعضی ها هم این اتفاق به معنی بزرگتر شدن گونه ها، غبغب و یا چانه است.

افزایش چربی صورت می تواند روی زیبایی ما تاثیر منفی بگذارد و اعتماد به نفسمان را کم کند، چون ما هر کاری کنیم نمی توانیم صورتمان را بپوشانیم! صورت ما همیشه در معرض دید دیگران است و اگر بیش از حد چاق و تو پر شود ظاهرمان را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر بتوانید دلیل این چاق شدن صورت را بفهمید قدم بزرگی برای حل این مشکل برداشته اید. علاوه بر این می توانید با ما در این مطلب همراه باشید تا روش های لاغر کردن صورت را یاد بگیرید.

چه عواملی باعث افزایش چربی صورت می شود؟

درست مثل هر جای دیگر بدن، چاق شدن صورت هم ناشی از تجمع رسوبات چربی در این قسمت است. این چربی اضافی معمولاً به دلیل افزایش کلی وزن ایجاد می شود که به طور معمول با یک یا چند مورد از عواملی مثل رژیم غذایی نامناسب، بی تحرکی و ورزش نکردن، پیری یا شرایط ژنتیکی مرتبط است. پف صورت هم یکی دیگر از دلایل چاقی صورت است که معمولا میزان آن در نوسان است و تغییر می کند.

خب، ما دلایل چاقی صورت را فهمیدیم؛ اما حالا چطور می توانیم این مشکل را حل کنیم؟ اگر به هر دلیلی صورتتان چاق شده قرار نیست اوضاع تا همیشه به همین نحو بماند! روش هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید چربی صورت، گونه ها، چانه، غبغب و گردن را کاهش بدهید. بیایید با هم نگاهی به این روش ها بیندازیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.