نرم افزار های ادیت ویدئو برای تولید محتوا با گوشی اندرویدی و آیفون

۱۴۴ بازديد
اگر به دنبال معرفی ابزار تولید محتوا برای ادیت ویدیو هستید پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. 

خوشبختانه برای ادیت کلیپ چه با اندروید و چه با IOS اپلیکیشن های زیاد و کاربردی وجود داره که استعمال از اونا بسیار راحته و نسبتاً هر کاری که نیاز باشه برای ایجاد کرد یه کلیپ اینستاگرامی جاری ساختن بدیم رو میشه با این اپلیکیشن ها اجرا بخشید.

صرفا چیزی که نیازه اینه که حسابی ازشون به کار گیری نمایید تا به خیر و خوبی مهارت ادیت ویدیو با نرم‌افزار های گوشی رو خاطر بگیرید.

Inshot Video Editor
این نرم افزار قادر یه گزینش خیلی خوب برای تلفن همراه های اندروید و IOS میباشد. شما میتونید ویدئوهاتون رو به شایسته ترین صورت ممکن تدوین نمایید ،صدا گذاری نمائید ، عکس ، لوگو یا این که واتر برند اضافه فرمائید و حتی جلوه های تصویری خیلی زیبایی هم به طور بدون پول در اختیارتون میذاره که به بهتر شدن برنامه کودکان خیلی امداد میکنه.

عمل کردن با این ابزار خیلی بی آلایش س و تقربا تمامی بعداز یه زمان امتحان و اشتباه میتونن به خیر باهاش کلیپ برای پست و استوری بسازن.

VivaVideo
به طبع نام این نرم افزار رو زیاد شنیدید.هم برای اندروید و هم برای IOS در دسترسه، این نرم افزار کاربرد بسیار متعددی برای ایجاد کرد پست ویدئویی با موبایل برای اینستاگرام داره.

یوزرها خیلی متعددی از این نرم افزار استعمال میکنند . رابط کاربری قدرتمند و تجهیزات زیاد این نرم افزار میتونه به یکی‌از نرم افزار های دوست داستنی شما برای تشکیل داد ویدیو تبدیل بشه.

KINEMASTER
شاید یک کدام از ماهر ترین نرم‌افزار های تشکیل داد کلیپ با تلفن همراه کاین مستر باشه. متاسفانه این اپ در IOS نمیتونه خیلی انیمیشن رو شیوه بندازه اما برای موبایل های اندرویدی شایسته ترین تعیین برای تشکیل داد پست ویدئویی برای اینستاگرام میتونه باشه.

امکان های بسیار زیاد این نرم افزار به شما یاری میکنه که ویدیو های بسیار ماهر بسازید.

سود گیری:

ایجاد محتوا با موبایل هم میتونه بسیار ماهر جاری ساختن بشه اما اگه شما عمل با ابزار های ساخت و ساز محتوا رو بلد باشید و مهارت مورد نیاز رو به دست بیارید.

ولی وبسایت هایی که عکس ها و ویدیو های کیفیت بالا در اختیارتون قرار میدن میتونن کیفیت فعالیت شمارو چند برابر نمایند. میتونید نوشته ی علمی 5 ردیف مهم بازاریابی شبکه‌های‌مردمی رو بخونید تا بتونید بیشتر در شبکه‌های‌مردمی رویش نمائید.

چگونه محل ذخیره گوشی را به کارت حافظه تغییر دهیم؟ (اندروید)

الان دیگر گوشی های اندرویدی تقریبا می توانند جای کامپیوترها را بگیرند و همه نیازهای شما را برآورده کنند. این گوشی های هوشمند به شما امکان ارائه و ویرایش عکس و فایل های مختلف، بازی کردن، تماشای فیلم های یوتیوب، پخش فیلم، گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه تان، استفاده از برنامه های مختلف و خیلی موارد دیگر را می دهند.

برای انجام چنین کارهایی، کاربران اندرویدی اپلیکیشن ها و برنامه های مختلفی را از گوگل پلی استور دانلود و نصب می کنند. این برنامه و سایر داده های کاربر مثل عکس، فیلم، فایل های مختلف و غیره حافظه زیادی اشغال می کنند و گاهی اوقات حافظه گوشی شما برای نگهداری همه این موارد کافی نیست. در چنین شرایط مموری یا همان کارت های حافظه به کمکتان می آیند. با داشتن کارت حافظه می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید و علاوه بر این می توانید برنامه ها را از روی گوشی اندرویدی تان به کارت حافظه منتقل کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.