ابزارهای ساخت لوگو

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

ابزارهای ساخت لوگو

۱۳۱ بازديد
در این مقاله قصد داریم شما را با چند ابزار تولید محتوا برای ساخت لوگو آشنا کینم، بنابراین پیشنهاد میکنیم تا انتها همراه ما باشید.

با ابزارهای تشکیل داد لوگو آشنا می‌باشید؟

قطعا شما هم موافق می‌باشید که لوگوها قسمت خیلی مهمی از نام و نشان بصری می‌باشند. اکثری از مخاطبان از روش لوگوها با شما رابطه برقرار می‌نمایند و رفته رفته به امداد لوگو می توانید سهم بزرگی از ذهن کاربر را به خویش تخصیص بدهید.

در صورتی‌که پباده سازی خیر و خوبی برای لوگو شکل داده باشید، در خاطر بصری کاربر مکان میگیرید و به‌این آسانی‌ها از ذهنش بیرون نخواهید شد. براین اساس، کافی میباشد تا لوگوی شما در جایی چشم بشود تا سریعا برای کاربر و تماشاچی تداعی بشوید. در حالتی که پاره ای برای پباده سازی لوگوی خوب هزینه نمایید، به حاصل شگفت‌انگیزی می سید ولی با وجود ابزارهای تشکیل داد و پباده سازی لوگو، دست عده ای که نمیخواهند دست به جیب بشوند هم تماما گشوده میباشد.

ابزارهای تشکیل داد لوگو
لوگوگاردن (LogoGarden):
ابزار لوگو گاردن برای ساخت و ساز لوگو

لوگوگاردن LogoGarden ، ابزاری به شدت معمولی و سریع برای پباده سازی لوگو میباشد. چنانچه خیلی با پباده سازی لوگو آشنا نباشید و با پباده سازی لوگو به امداد تصاویری که از قبلی جان دار می باشند و در کتابخانه این ابزار وجود دارا هستند، مشکلی ندارید، سریعا به سراغ لوگوگاردن بروید. علاوه بر سرویس ها رایگانی که‌این ابزار پباده سازی لوگو در دست شما قرار میدهد، مجموعه لوگوگاردن در قبال اخذ پول هایی که پباده سازی لوگوی منحصر هم اجرا می دهند.

لوگوتایپ‌میکر (LogotypeMaker):
معرفی ابزار برای پباده سازی لوگو

لوگوتایپ‌میکر LogotypeMaker یکی‌از شایسته ترین ابزارها برای کمپانی‌های کوچک و استارتاپ‌هایی میباشد که به‌دنبال پباده سازی لوگوی منحصربه‌فرد برای کسب‌وکار نوپای خویش می‌باشند. درین وب سایت، بیشتراز ۲۰۰فونت و اندازه برای تایپ وجود داراست. در‌صورتی‌که می خواهید لوگویی معمولی و جذاب داشته باشید مسلما به سایت لوگوتایپ‌میکر هم خصوصی بزنید که دست خالی خارج نخواهید رفت.

یوکرفت (UCraft):
ابزار ucraft برای ایجاد کرد لوگو

یوکرفت UCraft یک کدام از سیستم‌های مشهور ایجاد محتوا میباشد. علاوه بر این، خدماتی هم در مسئله بازنویسی لوگو به مشتریان ارائه می‌نماید. فعالیت کردن با یوکرفت بی آلایش میباشد و در صورتی چه لوگویی که پباده سازی می کنید، خیلی رشته‌ای وجود ندارد البته برای نو‌امور و اشخاصی که برای بلاگ یا این که وب سایت‌شان پیرو لوگو می باشند، آیتم خیر به شمار می‌رود.

لوگاستر (Logaster):
ابزار ساخت‌و‌ساز لوگو برای تارنما

لوگاستر Logaster هم یکی‌از دیگر از ابزارهای ایجاد لوگوی مجانی میباشد که به شما اذن دانلود تصاویر گوناگون در اندازه‌های کوچک میدهد. در حالتی‌که میخواهید از تصاویر برای پباده سازی لوگوی خویش استعمال نمایید بایستی در ادامه آپدیت کردن ورژن‌های نو باشید. در‌این‌حالت‌ تصاویری که برای پباده سازی لوگو به فعالیت خواهید پیروزی، بزرگتر و بدیهی‌خیس در دسترس‌تان قرار می گیرند.

یادگیری طراحی لوگو

اگر شما دانشجوی گرافیک هستید، طراحی لوگو را در دانشگاه آموزش خواهید دید و این آموزش ها نیازمند به روز شدن با استانداردهای جهانی است، بنابراین لازم است تا مطالعات خود را در سایت های بین المللی، مقالات معتبر و کتاب ها گسترش دهید و نمونه های موفق طراحی لوگو را بررسی و ارزیابی کنید.

همچنین اگر به طراحی لوگو علاقه مند هستید و دانشجوی رشته گرافیک نیستید، شما میتوانید در آموزشگاه های هنر آموزش های لازم را ببینید.

اصول طراحی لوگو

1- سادگی لوگو

بوگو باید ساده، بامفهوم و به دور از هر بهم ریختگی باشد. لوگوی قوی عناصر و المان‌های کمی دارد که هر کدامشان را می‌توان به سادگی شناسایی کرد و در انتقال حرفی که می‌خواهید بزنید، نقش دارند. در واقع لوگوی شما باید بدون حضور شما مفهوم را مخاطبتان برساند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.