اپلیکیشن Photo برای ویرایش عکس در موبایل

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

اپلیکیشن Photo برای ویرایش عکس در موبایل

۱۲۵ بازديد
امّا یکی‌از دیگر از ابزارهای کارکشته ساخت و ساز محتوای الکترونیکی، به کارگیری ابزار تولید محتوا از نرم افزار Photo برای هر دو سیستم برهان اندروید و IOS میباشد. با یاری نرم افزار Photo می قدرت محتوای تصویری ایجاد کرد و با امداد تجهیزات و افکت هایی که درین نرم‌افزار وجود داراست، بتوان خروجی قابل قبولی از تصاویر گرافیکی اخذ نمود.
یکی‌از مهم ترین خصوصیت‌های این برنامه، فضا معمولی و کارا برای دستکاری اشکال تصاویر در فرمت های رایج PNG ، و … میباشد که عمل را برای ساخت و ساز کنندگان محتوای تصویری بسیار معمولی کرده و می‌توانند با دست بازتری خروجی های ماهر تری اخذ نمایند.
این نرم افزار برای تشکیل داد گونه های پست و استوری در فضای اینستاگرام گزینه استعمال قرار گرفته می گردد و شما میتوانید با امداد این نرم افزار، روز آپ دیت کیفیّت ساخت و ساز محتوای خویش را در اینستاگرام ارتقاء دهید ضمن اینکه در وقت و مجال خویش صرفه جویی نمائید.

مثلا اساسی‌ ترین خصوصیت‌های این برنامه می شود به موردها پایین اشاره کرد:

– تهیه رنگ , اضافه کردن جلوه ها , اضافه کردن کادر ها , کلون و …

• دارنده منحنی تغییر تحول رنگ و افکت تصاویر

• ابزار پباده سازی

• افزودن متن , تصاویر و یا این که انواع به عکس ها

• چرخش تصاویر و یا این که تغییر تحول اندازه آنها

• برطرف سازی قرمزی دیده ها , تعادل رنگ سپید و نوروروشنایی بگراند

• ذخیره تصاویر با فرمت های JPEG، PNG، GIF، WEBP و PDF

• مشاهده، بازنویسی و یا این که حذف متاداده ها (EXIF، IPTC، XMP)

• ذخیره سود آخرین بر روی آلبوم و یا این که کارت اس دی

• و….
نرم افزار Kinemaster‌ برای ایجاد کرد محتوای ویدیویی در تلفن همراه

امّا بریم سراغ یک ابزار توانمند برای ایجاد کرد و ساخت محتوای ویدیویی.
نرم افزار Kinemaster یک ابزار کارکشته برای ساخت‌و‌ساز محتوای ویدیویی میباشد که برای هر دو سیستم استدلال اندروید و IOS آیتم به کار گیری میباشد . مهم‌ترین خصوصیت این نرم‌افزار، به کار گیری از تجهیزات بسیار ماهر ویاریش و تدوین فیلم و ویدئو، با کیفیّت HD میباشد.
بخش اعظمی از مواقع مایحتاج می گردد تا بخواهیم، ویدئو و آهنگ را با یکدیگر مخلوط کرده و آن را در اینستاگرام منتشر کنیم. اینجاست که ابزار Kinemaster به بخشید ما خواهد رسید و در کوتاه ترین مجال خروجی های بی نظیری ساخت‌و‌ساز خوا هیم کرد.

تصور نمی شود که قرمزی چشم برای یک فرد عادی خوب باشد. این تصور می شد که یک شیطان چشم قرمز دارد. هیچ کسی در زندگی واقعی یا عکس، چشم قرمز را دوست ندارد. رنگ چشم انسان به تغییرات ژنتیکی بستگی دارد. گاهی متوجه میشوید که در واقعیت چشمی عادی دارید اما در عکس چشمانی قرمز دارید. این چشم های قرمز ممکن است انواع مختلف و دلایل داشته باشند.

به سادگی می توان گفت که با چراغ قوه گوشی هوشمند شما تولید می شود. برای از بین بردن این مورد می توانید از برنامه های نور فلش خوب در تلفن هوشمند خود استفاده کنید یا می توانید نور معمولی فلش را نیز از تلفن هوشمند خود خاموش کنید. به همراه این برنامه همچنین می توانید از برنامه های حذف قرمزی چشم در دستگاه اندرویدی و iOS خود استفاده کنید. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا به راحتی قرمزی چشم را از عکس خود پاک کنید.

افراد می توانند با روش های مختلف از شر قرمزی چشم خلاص شوند. آنها می توانند نور فلاش را در دوربین خود خاموش کنند ، از بسیاری از بهترین برنامه های پاک کننده چشم قرمز یا گزینه دیگر استفاده کنند. همه این روش ها به شما کمک می کند تا به راحتی قرمزی چشم را از عکس خود پاک کنید. اگر به دنبال بهترین برنامه های حذف قرمزی چشم برای دستگاه آندروید یا iOS خود هستید ، در این مقاله می توانید آن را دریافت کنید. در اینجا ما 10 برنامه برتر و محبوب را برای از بین بردن قرمزی چشم از عکس شما ذکر کرده ایم. همچنین می توانید با استفاده از این برنامه ها در تلفن هوشمند خود ، رنگ چشم خود را تغییر دهید تا از عکس خود جلوه جدیدی از چشم خود ایجاد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.