چرا UX رایتینگ هنوز اولویت ندارد؟

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

چرا UX رایتینگ هنوز اولویت ندارد؟

۱۳۳ بازديد
ولی چرا با وجود این اهمیت، UX رایتینگ حق تقدم یک ابزار تولید محتوا وجود ندارد و هنوز کمپانی‌های پباده سازی برای علامت دادن مثال شغل های خویش، طرح‌هایی ارائه می دهند که هنوز متن Lorem Ipsum دارا‌هستند؟

جواب این میباشد: کمپانی‌های متعددی این عمل را می‌نمایند و این در معنای صحیح بودن عمل آنها وجود ندارد زیرا به ضررشان میباشد.
تجربه کاربری یک اظهار‌کرد‌وگو میباشد

یوزرها چیزی بیشتراز رنگ‌ها و تصاویر قشنگ روی شیت اکران‌شان می خواهند.

آن ها تنها سعی و امکان به کارگیری را نمیخواهند، بلکه دوست دارا‌هستند فهم و شعور شوند و فقط رویه برای فهم شدن اظهار‌کرد‌وگو میباشد.

غرض از تمام پروسه تحقیق، این میباشد که بفهمیم:
استفاده کننده از ما چه میخواهد؟
چه مشکلی داراست؟
چه گونه می توانیم آن را حل کنیم؟

این اذعان کرد‌و گو مدام در مرحله پژوهش ها مخاطب تک تک نمیشود.

ما نمی‌توانیم به مخاطب بگوییم: «متشکر، شمارا در مرحله A/B آزمایش خوا‌هیم روءیت کرد». بلکه بایستی استفاده کننده را در زمان تک تک روند پباده سازی، که مشتمل بر آن‌چه وی میخواند هم میگردد، در حیث داشته باشیم.

به خیال و خاطر داشته باشید که UX رایتینگ اکثر اوقات انسانی‌ترین بخش از آحاد تعامل مخاطب با فرآورده شما میباشد.

این بخشی میباشد که در آن وبسایت یا این که نرم افزار با استفاده کننده کلام می‌نماید، به سوال های وی جواب و به وی برخورد می دهد و از وی می خواهد تا اقدامی اجرا دهد. ولی این صدا به تنهایی نمی‌تواند خویش را علامت دهد، بلکه می بایست بوسیله پباده سازی خوب و یک‌ پارچه بسط یابد.


بزن قدش

کمپین شما در صف ارسال میباشد و به زودی رسول شود.

این مثال‌ای عالی از نسخه برداری رایتینگ میباشد؛ به دلیل آن که خیر صرفا مشتری در رابطه فعالیت برخورد اخذ می‌نماید (طومار به زودی ارسال گردد)، بلکه با ارائه یک مکالمه از صمیم قلب با اعلام کردن بزن قدش، اضطراب مخاطب کاهش پیدا می‌نماید.
UX رایتینگ تحت عنوان یک شغل در هم اکنون پیشرفت میباشد

اکثری از طراحان UX در جایی عمل می‌نمایند که تمدن خیر و خوبی برای پباده سازی ندارند، شرکتی یا این که استارتاپی که نمی‌داند، طراح رابط کاربری دقیقا چه کاری اجرا می دهد و چه چیزی به وی مربوط و متعلق میباشد. در این موسسه‌ها، طراحان رابط کاربری، بدون چاره میباشند، همیشه بها و اهمیت خویش را نماد دهند و دائما از طرح‌های کاربرمحور خویش دفاع نمایند. چنانچه که در حالتی که در جایی فعالیت نمایند که طراح UX/UI به نیکی فهم خواهد شد، هیچ زمان بدون چاره به ثابت خودشان نیستند.

مهارتهای رایتینگ چیست؟

مهارت رایتینگ یعنی توانایی تبدیل افکارتان به کلمات با استفاده از ساختار مناسب جملات، علائم نگارشی و دستور زبان انگلیسی. در واقع نوشتن یک مهارت مهارت اکتسابی است که حتی نویسندگان ذاتی هم برای اینکه در آن حرفه ای شوند به تمرین نیاز دارند.

نمونه مهارت های رایتینگ

مهارت های نوشتاری زیادی در انگلیسی وجود دارد از جمله:

  • تصحیح
  • املا
  • جمله و ساختار پاراگراف
  • سبک نوشته
  • واژگان قوی
  • ایجاد لحن
  • علائم نگارشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.