این روش از اسکرول معمولی بسیار سریعتر است

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

این روش از اسکرول معمولی بسیار سریعتر است

۸۱ بازديد
چیزی که امروزه یوزرها وب برای آن عنایت ابزار تولید محتوا قائل می باشند، رایا پارس اینترنت سایتی ahrefs میباشد که با سرعت مناسبی لود خواهد شد. امروزه یوزرها کمتر از گذشته بردبار می‌باشند و عشق ای به کلیک بر روی لینک و پیوند برای دیدن بقیه مطالب ندارند. این گزینه مخصوصا برای تارنما های فروشگاهی بسیار اصلی میباشد هنگامی که تولیدات بخش اعظمی به یوزرها نمایش داده میشود.
یوزرها وبسایت سرگردان نمیشوند
در‌صورتی‌که که مخاطب مطلبی را در برگه خاص از تارنما شما مشاهده کنند دیگر نیازی به پی بردن کاغذ آن مقاله وجود ندارد و کافی میباشد در شیت متبوع اسکرول کند و مقاله متبوع خویش را بیابد. در واقعیت تارنما های با اسکرول نامحدود بسیار مخاطب پسند خیس از وبسایت های بی آلایش میباشند.
مطلوب برای تارنما هایی با تصاویر هنگفت
امروزه وب سایت ها در صدد اکران تصاویر خوشگل و کیفیت عالی به یوزرها می‌باشند و این شغل را از روش اسکرول نامحدود و یا این که بینهایت خوب اجرا میدهند. در واقعیت اسکرول نامحدود به مخاطب این قابلیت و امکان را می‌دهد که با تمرکز بیشتر و تمرکز بالاتری در جستجوی گزینه متبوع خویش باشد. روانشناسان اعلام می کنند یوزرها عشق دارا‌هستند به مکان کلیک و انتظار برای رویت مطالب بیشتر بر روی ورقه اسکرول کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.