پروژه گاروی در طراحی سایت

بهترین مرجع معرفی مقالات ابزار تولید محتوا

پروژه گاروی در طراحی سایت

۷۸ بازديد
پروژه گاروی یه مشتری ابزار تولید محتوا هوش تصنعی رایا پارس که با مقصود جایگزین ahrefs شدن در روند پیاده سازی به مکان مشتریهای انسانی پیاده سازی گردیده. این پروژه با کپی کردن ارسال های دوست داستنی سایتهایی که برای اکران عمل طراحان بوجود اومده اند شغل میکنه. مجموعه سازنده پروژه گاروی تصمیم دارا‌هستند اونقدر بهش داده تن که نهایتا خودش بتونه فیض گیری کنه و پیاده سازی جاری ساختن بده.
بهش به صورت یه بازی پیاده سازی نگاه فرمایید.
سالها بود که طراحان بر طبق آزمایشات متفرق مهر تأیید به تصمیماتشون میزدند، برای مثال بر طبق عکس العمل کاربرها به سایتهایی با دکمه های سبز یا این که قرمز‌رنگ تصمیم میگرفتند که برای دکمه ها رنگ سبز به کار گیری نمایند یا این که قرمز رنگ. مشتری هوش تصنعی طبیعتا میتونه بر طبق معیارهایی که روی سایتهای گوناگون پیدا میکنه یه خلاصه بنویسه.
زمانی خلاصه نوشته شد، گاروی پروژه رو به صورت اتوماتیک به سایتهای نام برده میفرسته و طراحان رو به شغل میگیره. دسته طراح مشتری هوش تصنعی و مصنوعی تا ورژن 1.3 (ورژن کنونی 10.11 میباشد) این پروژه یه چت بات تماس سرد (تماس تبلیغاتی که از شرکتها با مشتری بالقوه گرفته میشه) در خودش داشت تا بتونه مستقیما از طراحان و موسسه ها پیاده سازی شغل بگیره.
هنگامی طراح به پروژه فعالیت بده میتونه ازش به صورت منظم دست کم روزی یکبار از روش پیامک یا این که نشانی اینترنتی برخورد بگیره تا در جریان کارهایی که داره اعمال میشه بمونه.
گاروی هویتشو از تعداد متعددی از کارمندهای تخیلی میگیره تا هویتش غیر قابل درک و ناشناخته باقی بمونه و طراحان بتونن از اشکال جامعی از بازخوردهای متفاوت بهره مند بشن. اینجا مدیریت دلیل بعنوان توان گران قدر فروش میشکنه. برای حقیقی و واقعی خیس شدن، نظرها و دستورالعملهای شخصیت کارمند پروژه معمولا متضادند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.